Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Mina lufthästar

Kategori: Allmänt

Detta inlägg kommer inte innehålla fakta och bilder på mina hästar. Men vill ni lära känna mina trogna osynliga vänner så finns länk här -> http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/category/ef-s-hastar.html eller så kan ni klicka på någon av kategorierna på bloggen som finns på vänster sida. 
 
Men för er nya läsare så kan ni få lite extra information typ. Detta gäller lufthästarna och inte verkligheten!
Jag är mest hoppinriktad och tävlar i en rätt hög nivå. 
Jag tävlar mest på min c-ponny Puffan men ska börja tävla och träna mer med Sissi (uppfödare: rosgard.blogg.se kolla in hennes blogg för hon äger).
Tävlar även fälttävlan. 
Jag har ett specialstall där jag hjälper till med problemhästar, inridning och helt enkelt har stallplats. Där får jag även "hjälp" av andra.
Kan ta upp ett inlägg om lediga stallplatser där!
 
Vet inte riktigt vad jag ska ta upp mer. Är ni nyfikna på något så är det bara att kommentera!
 
Har lite problem med bilder för tillfället. Det är svårt att hitta bilder eftersom hästarna är av luft.
 
/Ef
 
 
 
Kommentera inlägget här: