Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Varför jag inte har bloggat så mycket

Kategori: Allmänt

  1. Denna veckan var jag i norge och hade inget internet.
  2. Jag rider inte så mycket på lufthästarna och då har jag ju inget att blogga om.
  3. Jag förebereder inför EM som är snart ;)
  4. Jag grejar med annat på datorn.
  5. Jag är lat.
  6. Jag vill inte pressa mig själv med att blogga när jag inte vill....----
Men jag tänkte ta tag i ridningen nu..... Vi får väl helt enkelt se hur det går :/ Men i alla fall så kanske jag bara rider några av mina lufthästar.... Jag VET det blir väldigt oseriöst men var inte lufthästar på lek eller? Nej fy får sån lust att bara skriva av mig nu... Så det kommer ett inlägg med lite tankar om ni orkar läsa det....
Är på sånt där humör just nu...
 
Haha fråga inte varför jag tog denna bilden xD Är man youtube nörd så e man.. ;)
///EF
 
Kommentera inlägget här: