Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

TUMMEN UPP!

Kategori: länkbyte

Kolla in denna bloggen----> www.lufthastbloggar.blogg.se 
 
Tjejen som startade denna bloggen tycker jag har en väldigt bra idé! För visst var det en gemenskap mellan oss lufthästbloggare förr? Men vissa har ju lagt av och nya kommer hela tiden så man tappar ju bort sig...
Helt ärligt så hänger jag inte med alls. Läser mest dom lufthästbloggarna jag alltid läst hehe ;)
 
Men om ni som läser vet några tips på bra bloggar eller om ni bloggar själv så LÄNKA gärna :)
 
//EF

KOMMENTARER:

  • Lufthästbloggar säger:
    2013-10-20 | 16:32:49

    Jag blir så himla glad när jag läser det här! Jag trodde inte att nån hade märkt bloggen men nu känns det jättebra att åtminstone försöka. Bloggen är ganska nystartad och det känns ofta som att det är lika bra att ge upp. Men vissa dagar, som när vi fick vår första länk, eller idag är jag ser detta, då känns det fantastiskt.
    Om du vill kan jag lägga upp din länk i listan också.
    //Lufthästbloggar

    Svar: Aa gärna :)Vad härligt att du blev så glad :D <3
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: