Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Okej jag får väl ge mig snart :)

Kategori: EF tjatar

De senaste inläggen handlar om samma sak.

1. Melodifestivalen

2. David Lindgren

3. Sky (line)

Men innan jag börjar skriva om hästar/lufthästar så ska ni få läsa något jag hittade på svt.se!

-----

DETTA FICK DAVID LINDGREN HåLLA KOLL På I SITT NUMMER!

Håll koll på kameran när...

  • ...en kamera på specialstativ snurrar 360 grader runt sin axel.

Mest svårsjunget

  • Under hela framträdandet på grund av intensivt dansnummer.

Svåraste rörelsen

  • Numret innehåller flera olika tekniker inom hiphop-genren och ett längre dansbreak.

....och så hela texten på låten...

Kollade samma sak med Robins nummer. Det stog ingenting ;)
 
Jag tycker han skulle vinna :D 
(det gick inte heller att rösta för mig :O)
 
OBS! Jag hatar inte Robin! Hans låt var jättebra fast Skyline var min favorit!!!! 
Nej nu räcker det med detta ämnet ;)
 
Btw... gjorde en ny kategori! EF tjatar   heter den ;)
///EF
 
Kommentera inlägget här: