Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Tävlade igår!

Kategori: RESULTAT!

Jag tävlade med 3 hästar! Twister, Spoot och Puffan! (igår)
 
Twister: Vi startade i clear round 70 cm eftersom det har varit en del krångel med henne. (Har kämpat med henne i ett år men har inte skrivit om det på bloggen). Men hon skötte sig riktigt bra! Dock försökte hon rusa och sprätta runt men jag fick henne att hoppa banan ;) Så det blev en rosett och jag är stolt över Twister! :D
Klisna Snežienka
zuzule.com
 
Spoot: Spoot och jag körde på lite LB! Haha ;) Han var som vanligt jättepigg och hoppglad. Men tyvärr tror jag han var lite för lycklig för han råkade galoppera förbi hinder 5 och jag hann inte stoppa honom :/ Så ingen rosett ;) Men det spelar ingen roll ;)
Pony Deny
zuzule.com
 
Puffan: Vi hoppade LB vi också ;) Hon var nog lika pigg och hoppglad som Spoot men hon missade inga hinder :D Fast hon var nära på att riva en oxer. Hon touchade bommen lite lätt (tummen upp för svengelska xD) men den satt kvar! Vi kom på en sjunde plats! Jag är jättenöjd :)
Islandshästar
zuzule.com
 
Japp alla 3 sötnosarna skötte sig exemplariskt! ;D
 
 
///EF
 
P.s Ska försöka uppdatera lite.... MER ;)
Kommentera inlägget här: