Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Kanske ska sluta

Kategori: JF´s inlägg

Jag kanske ska sluta på denna blogg nu vet ej jag vet det är jättetråkigt men det var nära en gång men det var ni som fick mig att stanna kvar på denna bloggen det är jag väldigt tacksam om! Jag har inte så mycket att blogga om ni får hjälpa mig på traven lite:) Det skulle jag bli väldigt glad av om ni gjorde! 
 
Men till mer roliga saker som har hänt under tiden som har gåt! Kenda och jag har vunnit Sm i hoppning:) Är MagicRain 2år vi har varit med på 2års hopptävling hon var jättetuktig hon hoppade på 30cm. snart ska min vild Venus ut och tävla det ska Corando också! :)
 
\\Jf

KOMMENTARER:

  • Loppan säger:
    2013-06-05 | 19:56:05
    Bloggadress: http://loppanslufthastar.wordpress.com

    Sluta inte snälla!! :'( Ska försöka hjälpa till med lite förslag:

    Bildbomber
    Filmer
    Sadelkammaren/stallet
    Lite historia, t ex hur du fick dina hästar

    Hoppas det hjälpte :)

    Svar: kanske
    Stall Skogstjärnan

  • Katrin säger:
    2013-06-06 | 13:39:18
    Bloggadress: http://stalltallbacken.weebly.com

    Sluta inte!!


    Svar: jag ska inte sluta blogga
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: