Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Sheet också! :/

Kategori: Allmänt

Så nu har man fått skjuta upp Pigalls betäckning då hon var så smart och rusade iväg med mig under en ridtur.
Nu tänker ni säkert; "Men Feeeelleeeeee, hon rusade ju bara iväg!"
Ja, hon rusade iväg, men det slutade med att hon knäckte till höger fram och veterinären fick komma och kolla på det. Nu ska hon endast gå i hagen och promenera 2-3 ggr i veckan. Och så ska jag behandla skadan varje dag och se till att benet är väl kylt.
Jag menar, som om jag inte hade nog att göra redan... Men vad gör man inte för sina luftisar?
 
Bjussar på en helt orelevant bild på Sultan.
Som jag inte äger för fem öre. Bilden alltså. Alla creds till den som tog den.
 
Hare gött!
//Felle
 

KOMMENTARER:

  • GuldhovsGården säger:
    2013-07-09 | 16:05:57
    Bloggadress: http://hastaravluft.n.nu

    Hej! :D
    Jag tycker väldigt mycket om din sida! :)
    Du skriver verkligen på ett sätt som är roligt läsa. :P
    Skulle bli jätteglad om du kikade in på min sidan hastaravluft.n.nu! ^^
    Kram!
    GuldhovsGården

    Svar: Tack ^^ Fast vi är faktiskt 3 st hehe men det är kul att du gillar bloggen <3 Ska kolla din hemsida ;)
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • GuldhovsGården säger:
    2013-07-09 | 20:26:28
    Bloggadress: http://hastaravluft.n.nu

    Hahaha, jag är ganska dryg...xD
    Men ändå! <3 Tack! :P

    Svar: Haha nej då xDVarsågod <3
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: