Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Mina hästar just nu... DEL 2

Kategori: EF´s inlägg

Vanilla Ice: Vanilla köpte jag förra året i april. Hon är en väldigt mysig ponny som jag tävlade med mycket förra sommaren, nu står hon på min ridskola, men hon ska snart hyras ut till en tjej som är några år yngre än mig men hon är superduktig och vill utvecklas inom ridningen, så hon ska hyra Vanilla ett litet tag :) Fast först ska hon bara vara medryttare.
Vanilla är en ponny som gillar att arbeta men har hon vilat så är hon supersvår att få igång igen haha. Hon är endast 4 år men tro det eller ej, hon är en bra andra ponny ;)
fotoakuten.se
Rocky: Rocky har ni nog inte hör talas om så mycket. Han kom till beridarstallet för ett år sedan och jag har kämpat med honom och löst problemet (med hjälp av andra också såklart). Men när jag skulle lämna tillbaka honom, så skulle ägarna sälja honom.... Och jag hehe köpte han för att vi hade blivit så bra kompisar!
När man hoppar så hoppar han dock väääldigt högt över hindren ;) och ibland helihopterhopp ;)
Spencer Bar Tinky
zuzule.com
 
Så det var mina hästar! 
Hoppas ni gillade dessa inlägg hehe ;)
 
///EF
 
 
Kommentera inlägget här: