Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Har inte haft blogglust

Kategori: Allmänt

Sorry för att jag inte har uppdaterat men jag har gått in på bloggen och så fort jag ska börja skriva så bara: NÄ orka xD
+ att jag inte haft datorn varje dag.
Men ska berätta vad som har hänt den senaste tiden.
 
Jag var hos Jf förra veckan och vi red rätt så mycket på lufthästarna. Men jag orkar inte skriva ner allt....
Men i alla det som hänt senaste tiden:
  • Puffan och jag ska snart starta i EM.
  • Vanilla ska kanske snart hyras ut,
  • Jag ska tävla med Rocky för första gången (blåbärshoppning).
  • Sissi har blivit busigare xD
  • Chester mår bra xD
Ja typ det......... Mycket. Nä. inte. direkt.
Men jag ska fixa resten av resultaten nu så BRB <3

 

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2013-08-08 | 17:30:21

    Hejsan igen!
    Jag undra bara om någon här skulle vara intresserad av att skaffa/köpa en hund?
    Jag har en kennel och en av "luft" hundarna har precis fått valpar. Är ni intresserade han ni kommentera

    // Sofia

    Svar: Jag ska fundera lite :)///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Anonym säger:
    2013-08-14 | 21:26:20

    Okej :)
    Tre av valparna är redan tingade men jag har två stycken som inte är tingade än

    Svar: Okej :) ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-08-17 | 18:37:13

    Säg till om du vill ha en länk till sidan.

    // Sofia

    Svar: Jag vill gärna ha en länk :)
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Anonym säger:
    2013-08-25 | 18:53:02

    http://forum.polluxklubben.se/topic/45626/
    Varsågod!
    Det är fortfarande två stycken som inte är tingade. Jasper ska inte säljas, sedan ser du vilka som är tingade eller inte tingade.

    // Sofia

    Svar: Okej tack :)//EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-08-31 | 10:23:11

    Har du bestämt dig ännu?

    // Sofia

    Svar: inte riktigt :///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-09-02 | 10:23:54

    Dem kommer ta bort forumet på torsdag så då gäller inte länken som jag skrev längre

    // Sofia

    Svar: Okej///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: