Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Host host... :/

Kategori: Allmänt

Nu skäms jag verkligen över uppdateringen! Men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga. Förlåt. Men jag kan berätta för er vad som hänt och är på G :)
 ....fast typ inget intressant har hänt så jag berätta vad som SKA hända ;)
  •  Jag ska börja träna mer inför lag-EM i spetember med Puffan.
  • Ska starta i en LD med Rocky till helgen.
  • Chester, ja vi ska mest chilla och kanske vara med i en långritt snart :)
  • Sissi ska uppfostras ._. haha nej men hon har blivit helt knasig xD
  • Twister och jag ska träna bara helt enkelt.
  • Vanilla.... Vanilla ska snart komma hem från sin fodervärd. JIPPI!!!
  • Basic ska bara ridas. Inga större planer än.
aa det var typ det xD Så nu ska jag ut och träffa laget och träna :) Vi sees i morgon eller i kväll ;)
 
 
Kommentera inlägget här: