Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Tävlingsresultat: Påskhoppet 2013 (2/5-13)

Kategori: RESULTAT!, Ridpass

Hej på er! Jag har inte bloggat på några dagar men nu är jag tillbaka! Jag tävlade ju i Tisdags (clear round) och nu får ni läsa om resultatet! :D
Puffan:1 m:
Islandshästar
fotoakuten.se
Hon var väldigt pigg (som vanligt xD) och rusade då och då mot hindren. Men vi blev felfria och fick en rosett! :D Wiieee!
Sissi:70 cm
 
fotoakuten.se
HästHon var lugn och jätteduktig men dock kom hon snett på ett hinder så hon rev det. Ingen rosett... 
Chester. 60 cm
zuzule.com
Chester tyckte det var jättekul att tävla så han gav verkligen järnet. Så vi blev felfria och jag måste erkänna att av mina ponnysar gjorde han den bästa rundan :)
 

och efter jag hade tävlat så tränade jag hoppning med Apple Pie som är till salu!
Vi tränade typ en bana ;) Hon var som vanligt lite pigg och sina stora galoppsprång glömmer man inte i första taget haha:D Stora!!! och hon hoppar stort också!!! :D
Härligt men lite obehagligt om man inte är van eller beredd ;)
Klisna Legacy
zuzule.com
 
///EF
 
 
 
Kommentera inlägget här: