Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

svårt beslut!

Kategori: JF´s HÄSTAR

Nu ska Sundance,Constance och Raindance  säljas det är jättejobbigt men så är det ibland... Det var dom behöver ett nytt hem nu dom har haft det bra här dom har startat på tävlingar alla tre ponnyerna. Dom berhöver ett bättre hem dom trifs inte så bra här längre,det är jättetråkit! 
 

Constance
kön: sto
e:orsänd
u.orsänd
färg:prikig
mhk:148(D-ponny)
inrikning:alrund
föl.inga 
ras:kanpstruppe
född:2002
ålder:11

 

hon är en snäll prikig ponny är pigg och vill arbetea.
med mycket kapacitet hon hoppar jättefint över hindrena. hon har jag haft sen Maj månad vi har ut tväklas jättemycket tillsmmans. hon är duktig i dressyr. när man ska rida dressyr ska man vara mjuk i handen när man rider henne. hon är jättesnäll ponny med snälla ögon.

 
 

raindnce
kön sto
färg:brun
e:orsänt
u:orsänt
inrikning:hoppning
mkh:140,0 (c-ponny)
ras:new forest
ålder:8år
född:2004

 
Hon är en svart irlänsktponny med mycket vilja. en ponny med mycket kapacitet han hoppar jättefint över hindrena. hon har jag haft sen juni månad vi har ut tväklas jättemycket tillsmmans. hon är inte lätt att rid dte gäller att vara mjuk i handen när man rider han sticker aldrig iväg men  han kan bli väldig pigg han är bara åtta år en..  hon är jättesnäll ponny med snälla ögon. Hon kan komma långt i fram tiden. 
 
 

Sundace
kön hingst
färg:vit
e:orsänt
u:orsänt
inrikning:hoppning
mkh:140,0 (c-ponny)
ras:iirlänskt ridponny 
ålder:8år
född:2004

 

Han är en vit irlänsktponny med mycket busi.en ponny med mycket kapacitet i hoppning.han hoppar jättefint över hindrena. han har jag haft sen april månad vi har ut tväklas jättemycket tillsmmans. han är inte lätt att rid dte gäller att vara mjuk i handen när man rider han sticker aldrig iväg men han kan bli väldig pigg han är bara åtta år en han älskar att busa när man rider på honom.. han är jättesnäll ponny med snälla ögon.

 

 

Hoppas dom får det bra hem dom är värda mycket mer än dom var hos mig. Vissa hästar trifs inte längre hos sina  hem längra . 

 
 
\\Jf
 

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2013-07-09 | 19:16:59

    Hejsan!

    Jag är intresserad av två av dina hästar. Raindance och Sundance. Jag tror nog att de skulle passa bra i mitt tävlingsstall. Är de fortfarande kvar? När skulle jag kunna få provrida dem isånafall? Hur mycket kostar de?

    // Sofia

    Svar: Ja dom är kvar du får gärna prov rida dom det kan du göra när du vill:) \\Jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-21 | 16:17:38

    Alltså, är Raindance en irländsk ridponny eller New Forest?

    // Sofia

    Svar: New forest är Raindance.
    Kram Jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-21 | 16:18:49

    Är Rain en irländsk ridponny eller new forest?

    // Sofia

    Svar: Hon är new forest:) Kram Jf
    Stall Skogstjärnan

  • Anonym säger:
    2013-07-21 | 19:18:59

    Nu har jag provridit dem.

    Sundance:
    Det gick bra. Han hoppade väldigt fint och han var lugn men busig. Men som sagt gick det bra. Så jag vill köpa honom.

    Raindance:

    Hon var väldigt pigg och lite svår för mig att kontrollera i hoppningen och i galoppen så sprang hon snabbt. Jag känner att vi passar kanske inte så bra tillsammans. Men går det bra, så provrider jag henne igen.

    Svar: Ja det går bra! Sundance kan du köpa:) när ska han komma? vad heter din blogg krm jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-22 | 11:28:25

    Han kan komma till mitt stall imorgon om det går bra. Har han vunnit några rosetter?

    // Sofia

    Svar: Han har inte vunnit så mycket han har kommit två en gång, Han kan komma idag.

    Kram Jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-23 | 18:41:34

    Jag har lite frågor.

    1. Är Rain en irländsk ridponny eller New Forest?

    2. Hur är Sundance att hantera?
    3. Hur är han mot andra hästar?
    4. Vad gillar han?
    5. Vad gillar han inte?

    //Sofia

    Svar: Raindance är New forest.
    Han är en vit irlänsktponny med mycket busig.en ponny med mycket kapacitet i hoppning.han hoppar jättefint över hindrena. han har jag haft sen april månad vi har ut tväklas jättemycket tillsmmans. han är inte lätt att rid dte gäller att vara mjuk i handen när man rider han sticker aldrig iväg men han kan bli väldig pigg han är bara åtta år en han älskar att busa när man rider på honom.. han är jättesnäll ponny med snälla ögon.
    Han kan vara lite feg första två veckorna när han kommer till andra hästar. han gillar inte att man ska kila med andra hästar om han är i närheten. Han gillar busa älska ston mycket och att hoppa gosa bli om pysslad mycket.
    Jag tror att ni kommer funka bra i hop. tror att han kommer trivas.


    Kram Jf

    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-24 | 14:51:19

    Jag hoppas han kommer trivas. De första dagarna kommer han få gå tillsammans med Apple Pie.
    Skulle du vilja ha en länk till mitt stall och bloggen?

    // Sofia

    Svar: ja gärna! Det tror jag säkert.
    Kram jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-25 | 18:49:37

    Okej!
    Stallet; http://forum.polluxklubben.se/topic/45707/

    Till bloggen kommer snart.

    // Sofia

  • Sofia säger:
    2013-07-25 | 18:51:23

    Suck... Skickade en kommentar men den visades inte.
    Stallet: http://forum.polluxklubben.se/topic/45707/
    Till bloggen kommer om en liten stund. Skriv gärna vad du tycker om stallet!

    // Sofia

    Svar: Fin blogg :D Hoppas det går bra med Apple Pie ;)//EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-25 | 18:52:22

    Stallet: http://forum.polluxklubben.se/topic/45707/


    Svar: Fin blogg:) vill du ha Raindance? \\jf
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-25 | 20:07:56

    Stallet: http://forum.polluxklubben.se/topic/45707/
    Bloggen: http://forum.polluxklubben.se/topic/45716/

    Säg gärna vad du tycker om stallet och bloggen!

    //Sofia

    Svar: OK //Jf
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: