Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Mina favorithästar bland andra lufthästbloggare!

Kategori: EF´s inlägg, Ef´s gamla lufthästar

Bjuder på en av mina favoritlåtar medans ni läser. Dock är inlägget lite sent :/ Hann inte igår tyvärr...
 

Alltså helt ärligt tycker jag att det är supersvårt att välja ut mina favoriter! Jag har många! Men jag har valt ut 3 st som jag gillar :D
 
Raise me to the Sky
rosgard.blogg.se
 
Sky är ju Sissis mamma och dom är ganska lika i sättet. Eller rättare sagt Sissi blir mer och mer lik sin mamma :) Jag skulle verkligen vilja testa att rida Sky, hon verkar ha ett så underbart temperament :D Jaja dröm på nu EF <3
 
Star

stallgrimskafts.blogg.se
 
Star, helt underbar ponny! Fick träffa honom när jag provred Chester med SG :D Star verkar ju hur charmig som helst :D Blev väldigt chockad när SG sålde honom men glad när hon köpte tillbaka honom :D 
 
Dimsdale
 dimsdale.n.nu

Åh Dimsdale... Länge sedan dimsdale var aktiv och hennes ponny Dimsdale är ju såååå fin <3 
Någon mer än jag som saknar Dimsdale och alla dom andra "gamla" LH-bloggarna :/ Fast dom nya är SJÄLVKLART bra dom med! :D
 

Men det finns en ponny till... som Dimsdale äger. Valde att inte ha med honom bland mina favoriter eftersom det är min gamla ponny :)

Rolling in the Deep "Rollo"

Hingst
Fjording
2007-11-17
E: Rabalder
U: Lizzi
Mankhöjd: Föl
Uppfödare: Elin <--- JAG
Info: Rollo är ett riktigt charmtroll som kommer ifrån en 
        underbar tjej som har fött upp honom. 
        Rollo har under den tid jag varit borta blivit inriden.
        Han går superfint i både dressyr och hoppning.
 
 
Åh Rollo :/ I Miss you <3 Men vet ni vad! Hans mamma LIZZI är en av mina första lufthästar! Och ja, hon bor kvar här hemma och har sina andra små Peace, Minty och Rollos tvillingbror Mojje <3 
 
Ska nog ta och rida dom någon dag för att känna den känslan av att rida mina gamla lufthästar :)
Lizzi och Millan har jag haft sedan jag var 6 år d..vs 7 ÅR!!!!! och dom är mina två första riktiga lufthästar :)
 
Nääää---- Måste nog avsluta inlägget innan för många känslor kommer tillbaka ....
 
Kram <3
 
///EF
 
<3<3<3<3<3<3<3<3S <3<3<3<3<3<3<3
 
 
 
Kommentera inlägget här: