Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Dag 3 - Min första lufthäst: MILLAN

Kategori: 30-dagar

zuzule.com
Min första lufthäst, heter Millan och hon är brun :) Jag skaffade henne när jag var 6 år. Hon är en nordsvensk xD Jag trodde då att nordsvenskar var samma sak som halvblod xD Men Millan är verkligen en MYSIG ponny <3 Hon bor fortfaranda kvar här på gården och rids av familjen. <3
 
Jag och Millan tävlade ibland och hoppade rätt mycket men det var inte så mkt allvar ;)
<3
Millan är verkligen en MYSIG ponny och  jag skulle ALDRIG sälja henne !!! Om jag gör det så skulle jag aldrig mer vilja hålla på med lufthästar mer... xD
Men oroa er inte jag kommer inte sälja Millan eller sluta på ett tag! Även om jag inte rider lika ofta så kämpar jag på ändå ;)
 
----
Millan är nu 15 år gammal och bor som sagt på gården :)
 
Ja, det här var Millson <3 Kallar henne för Millson <3
 
///EF
 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3S<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Kommentera inlägget här: