Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Dag 2. 10 saker ni kanske inte visste om EF :)

Kategori: 30-dagar

  1. Jag har varit en directioner... Men tröttnade på one direction helt typ ;)
  2. Jag bor i Sverige ;) Hahahaha
  3. Mina förebilder är Clara Henry och Nellie Berntsson
  4. JAG ÄLSKAR HOUSE MUSIK <333
  5. Jag virkar bakverk, figurer m.m tycker det är superkul :)
  6. Jag går i 6:an 
  7. Jag är väldigt barnslig och får lätt damp :O
  8. HUMOR, jag älskar humor <3
  9. Jag är på gränsen att sluta med lufthästar men har så svårt att sluta så mina lufthästar är alltid kvar, men rider typ aldrig... :(
  10. Puffan är den enda lufthäst som jag verkligen blivit riktigt, riktigt fäst vid, jag KAN faktiskt se henne ibland :)
 
fotoakuten.se
 
Hoppas ni gillade inlägget :D
///EF
 
 
 
p.s
Den här bilden la jag upp på julafton, var superglad över min One direction skiva hahah :D
Kommentera inlägget här: