Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Vad ska man ha för rubrik till detta egentligen?

Kategori: Allmänt

Här är jag igen... Tänkte dra en sammanfattning om hur läget är här just nu. Eller nej vi går direkt till saken.
Jag har tröttnat på lufthästar... Trodde inte att det skulle bara hända sådär men har haft problem med motivation och det blir svårt att komma på nya övningar och liksom tävla. Jag kan ju inte så mycket om hästtävlingar i verkliga livet eftersom jag inte tävlat så mycket i mitt liv med hästar utan jag trivs mer med att rida hemma och träna osv och då blir allt så overkligt här på bloggen om tävlingarna, liksom jag sitter här och bara aa vad tävlade jag i för klass egentligen?
Vi struntar i det där med tävlingarna tror jag och går vidare till en annan sak. Lufthästar är ju en lek men hade Puffan funnits  verkligheten så hade jag varit för lång. Ja, jag är typ långben 2,0 eller något sånt. Men eftersom det är på lek så är det rätt chill.
Nu går vi över till nästa sak. Jag har inte följt några lufthästbloggar det senaste. (det vill säga typ ett halvår) Rättare sagt så har jag tröttnat på bloggar överhuvudtaget. Det var liksom inte som när man var 12 och tyckte bloggar var awesome. Jag läser liksom inga bloggar nästan överhuvudtaget men jag kan ju försöka. Jag har ju min kära mobil bredvid mig så jag kan lägga in lite bokmärken. Kanske får man inspiration då? Om inte alla mina gamla favoriter har slutat då... För jag tappade kollen på det här med alla lufthästbloggarna förra året. Jag var en av dom första och började med lufthästblogg för tre år sedan och då hade man koll på alla och var som en familj (om ni fattar). Åh minnen... 
Jag ska inte klaga på kommentarer som man gjorde förr (usch haha...) men det är inte särskilt inspirerade med en massa länkbyteskommentarer för jag vill inte att denna bloggen ska bli utnyttjad till just länkbyten. Men det är väl trevligt ibland ändå..
Vet inte vad jag ska skriva mer nu... Alla minnen från tiden då man var ute varje dag och fixade med lufthästarna kommer upp i huvudet. Jag vill inte att det ska vara över men är ju inte så liten längre och har riktiga hästar som tar tid och skola. 
Kram på er allihopa 
///EF

KOMMENTARER:

  • Neiwada säger:
    2014-06-01 | 08:55:14

    <3

    Svar: Åh vad kul att du tittat in! <3
    /EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: