Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Strunta inte i att läsa inlägget, början är konstig jag vet

Kategori: Allmänt

Ja nu känner jag att alla inlägg jag skriver är typ sånadär hej-jag-orkar-inte-blogga-för-jag-kollar-youtube-nu inlägg :/ Inte bra alls.... Ja nu gör jag som en massa bloggare och länkar en låt som jag lyssnar på när jag bloggar hehe
asså nej, jag kan inte vara helt seriös när jag kollar på smosh. Asså låten e faktiskt riktigt bra om texten hade varit mer seriös hade den seriöst vart en av mina favoriter. Musiken och beatet... grrr me like.
LIKE A BOSS
måste byta låt innan jag skriver av texten som vanligt, som i min matte mapp i skolan. Har hela refrängen i text där lol. 

BACK TO WORLD
--------- ^^ KAWAIII ---------
 
Nu är det inte så långt kvar till EM... Måste ta tag i träningen ännu mer! Puffan och jag ska klara EM!!!! 
Åh jag menar lag-EM hehe... ;)
 
Markarbete och lite klättring i skogen hmm låter bra idag :)
JA VI SES NÄR VI SES XD
zuzule.com
 
///EF
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: