Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kategori: JF´s inlägg

Hej! Det har var längesen man titta in här. Det har varit mycket nu har skolan börja det är läxor  varje dag långdag tre gånger i veckan. Nu går jag i 8an. Jag har tävlant mycket med mina hästar Starlight har vunnit sm! Jag ridit in MagicDance så nu hoppar hon 40cm som högst det är mycket kvar att träna en. Jag ska försöka att blogga mer jag har inte haft blogglust bara så ni vet att jag inte har slutat. 
Jag rider två gånger iveckan nu mera på ridskola det tar tid det med. Jag ska blogga jag ska bli bätter!! 
Sweethot har tävlat upp till 1m nu också han börjar komma in i tävlande så nu får Venus,Kenda och Starlight se up :) Kenda ska bli betäckt snart vet ej vilken hingst har ni nån hingst som används till avl? Det ska vara en stor häst. 
 
//Jf
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: