Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Dag, 6 ....

Kategori: 30-dagar, EF´s inlägg

Nu är jag helt ärlig. Jag har seriöst tappat blogglusten, har typ inte hänt så ofta förut. I så fall har den kommit tillbaka men nu liksom får jag ingen inspiration, inga ideér, NOTHING. Det är hemskt :'( 
För helt ärligt! Vad ska jag blogga om?? Ridpass? Outfits? Nej men seriöst, jag är helt trött på att skriva ridpassinlägg, dom blir så tjatiga. 
Hur det fungerar hos mig med mina lufthästar då?
Men allvarligt, det inlägget kommer se ut så här: -
 
Eftersom jag inte rider mina lufthästar längre på samma sätt. Jag har tappat intresset. Det är hemskt!!!! För jag vill verkligen inte det! Men jag tror att anledningen är att jag inte får någon inspiration. ZERO. Ska nog läsa lite lufthästbloggar sedan för att få lite inspo och kolla hästhemsidor o.s.v. 
 
Någon mer som har samma problem???
 
Jag saknar förra sommaren när jag red lufthästarna 24/7 och allt gick framåt förutom att vi inte hade något internet...
zuzule.com
 
Nej men här sitte rjag och lyssnar på deadmau5 xD Dom var ju riktigt bra ju, tack MATTIAS :D
 
Okej tillbaka till verkligheten. Ska nog byta till någon låt jag lyssnade på i somras när jag "red". För då får jag inspiration, promise. 
Så STARSHIPS blir perfekt och sedan Whistle. PERFEKT.
 
Nej men jag tror och hoppas det blir bättre nu när det är soligare ute! Jag tappar alltid intresset för lufthästar när det är kallt ute xD Fast det är kul på vintern också! (jag älskar alla årstider) Men man tröttnar snabbt för att:
  1. Man kan inte springa länge utan att bli trött.
  2. Svårt att bygga hinder
  3. IS!!!! (hallå man får ju springa i slow motion!!!)

Nej men allvrligt. Jag måste ta tag idetta. Jag är tyvärr sån att jag suger på att ta tag i saker. Jag bara tänker på en viss sak 24/7 just nu <3 (vissa vet vad jag menar vissa vet inte.) 
 

Nu gör vi så att SOMMAREN 2013 då ska JAG RIDA! Är ni med? :)
 




åååååhhh yes lyssnar på en låt som verligen påminner om förra sommaren nu <3
Dom här låtarna = sommaren 2012 <3
zuzule.com
 
 
 
ÄR NI MED PÅ ATT KICKA I GÅNG SOMMAREN???
 
///EF

KOMMENTARER:

  • RG säger:
    2013-05-20 | 19:27:29
    Bloggadress: http://rosgard.blogg.se

    Så har jag känt mig många gånger under vintern men det är ju roligare på sommaren för då kan man ju rida ner till stranden med hästarna :)

    Svar: Ja precis :D Så sant! ;)///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: