Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Sommar!!!

Kategori: Allmänt

Nu är det verkligen sommar på riktigt!!! Det betyder ju också att man inte kan rida så mycket på dagen på grund av alla insekter! + att det är vaaaarmt xD Så mina hästar är inne en stund på dagen från typ. 12 - 4, beror på väder o.s.v. 
Men nu ska jag snart ut och motionera mina knasbollar!
  • Puffan: Dressyr. Jag ska försöka mig på ett helt dressyrprogram! (Lycka till Ef, lycka till! ;)
  • Sissi: Skrittur i skogen (kort skrittur)
  • Chester: HOPPA lite
  • Rocky: Hoppa
  • Twister: Vila
  • Basic Boy: Rida i skogen (det innebär: skritt, trav, galopp, lite hopp och lite dressyr)
  • Spoot: Vi kör på lite action xD HOPPNING
Ja, det var dagens schema... Vi får väl köra igång direkt!
Jag skriver ett inlägg i morgon hur det gick!
 
egenfotat I VÄRMLAND <3
 
 
///EF
Kommentera inlägget här: