Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Till salu: Apple Pie

Kategori: Beridarstallet

Nu är det så att idag kom en tjej och sa: Kan inte du rida min ponny för försäljning? Jag har växt ur henne och skulle vilja att du red henne!
Och jag svarade: Visst!
Klisna Legacy
zuzule.com
Apple Pie är en ponny på 7 år som är C.ponny på 134 cm. Ras: Irlänsk ridponny. Det är ett sto som älskar att hoppa! Hon är ganska het men hon har även dagar då hon är riktigt seg. Han har framgångar i LC i hoppning men kan komma högre upp i klasserna!
 
Jag ska tävla med Apple Pie nästa vecka och rida henne tills någon vill köpa henne. Egentligen känns det som någon utnyttjar en fast jag tcker det är kul med nya ponnysar så jag sa ja till erbjudandet :)
 
Om du är intresserad så kan du kommentera!
 

///EF

KOMMENTARER:

  • Stall grimskaft säger:
    2013-03-24 | 17:05:12
    Bloggadress: http://stallgrimskafts.blogg.se

    Ojaaa, älskar ponnyn! Kanske lite intresserad... ;)

    Svar: Hehe hon är helt underbar :) Fast hon tar verkligen stooora luftiga steg i galoppen :D
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-05 | 09:24:36

    Hej!
    Jag är intresserad! Finns hon fortfarande kvar eller har du sålt henne?

    // Sofia

    Svar: Nejdå hon är kvar men det var en till som var intresserad! Du kan få provrida om du vill!//EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-06 | 15:20:51

    Hur fungerar provridningen? Alltså hur ska vi göra?

    // Sofia

  • Sofia säger:
    2013-07-06 | 15:22:24

    (varför visas inte kommentaren?)
    Visst, gärna :-)
    Men hur ska vi göra?

    // Sofia

  • Sofia säger:
    2013-07-06 | 16:04:17

    Jag gick in på sidan för att kolla på bilder där du hittade bilder på stoet, men jag fattade ingenting eftersom det står på ett annat språk. Hur ändrar man språk? Får man använda bilder därifrån?

    // Sofia

Kommentera inlägget här: