Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

I sadelkammaren hos EF: Outfits

Kategori: I stallet/sadelkammaren hos Ef

Jag gillar att göra outfits men har bara en i arkivet! Haha ^^ Men fler kommer och det kommer finnas många varianter, färger och former ^.^ och alla outfits har jag fixat i hop själv :)
 
Orange outfit döpte jag den till och den gjorde jag förra året ;) En ganska enkel outfit, men ändå cool med färg! Det där schabraket var ju väldigt poppis förra våren. Typ de flesta LHbloggar hade såna med i sina outfits ;) Men jag tycker outfiten är snygg iaf ;)
Mitt betyg: 4/5 

Eftersom den inte är världens roligaste, men ändå är den snygg ;)
 
Vad tycker ni? Kommentera!
///EF
 

KOMMENTARER:

  • :D säger:
    2013-03-05 | 22:01:02
    Bloggadress: http://beridarstallet.blogg.se

    Kollan in min blogg - jag driver också en lufthästblogg! :D

    Svar: Den är superfin <3333
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: