Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Upppgraderingen är sådär...

Kategori: Allmänt

....jag och Jf är i fjällen!
 
Bla bla...
 
Nu ska jag berätta om dagens ridpass!
eller ja, jag red inte... Jag bara promenerade med en i taget... Mys <3
Outfit:
Vanillas grimma och grimskaft:
Sissis grimma och grimskaft:
-----
Puffans grimma och grimskaft:
----
Chesters grimma och grimskaft:
-----
 
Idag var jag tvungen att köpa detta <3 Alla hästarna fick en var <3
och så köpte jag ett par ridbyxor...
Köpte detta i en lufthästaffär som heter: Luftponny shop :)
///EF

KOMMENTARER:

  • Anja säger:
    2013-04-08 | 15:41:58

    Älskade Puffans och Chesters grimmor!

    Svar: Haha visst är dom fina :)///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Linnea säger:
    2015-01-06 | 16:14:01

    Måste bara fråga vart du köpt den blommiga grimman och grimskaftet? 😃

Kommentera inlägget här: