Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Tävling: Stallskogsstjärnans vårknoppstävling 2013

Kategori: TÄVLINGAR!

Nu har jag lovat er att starta en tävling så nu gör jag det :)
Ni anmäler er via kommentar! :) 
MAX 3 hästar för varje person på varje gren... Alltså du får anmäla max 3 hästar till hoppningen, 3 till dressyren o.s.v :)
 
Dressyren, hoppningen och terrängtävlingen är på olika dagar. Rykt och snyggaste outfiten är samma dag som dressyren!

Hopptävling!

egenfotat (C)
Klasser:
LD
LC
LB
LA
+ Clear round med valfri höjd!
-------------------------------------------------------------------------------

Dressyr:

bild från zuzule.com
(Alltså helt ärligt, jag suger på dressyr och vet knappt vad det finns för program! Så vi kör på: LA o.s.v)
 
Klasser:
LA
LB
LC
LD
+ enkelt nybörjarprogram!
-------------------------------------------------------------------------------
Terräng!
 
bild från zuzule.com
 
Klasser:
 
LA
LB
LC
LD
+ En clear round på ca. 30 cm och en clear round på 40 cm och en på 50 cm.
 
-------------------------------------------------------------------------------
 
Rykttävling!
bild från zuzule.com!
 
För att anmäla fig till rykttävlingen skriver du bara " Jag är med på rykttävlingen med *hästens namn*"
 
Snyggaste outfiten!
Den här outfiten har jag gjort och den får ni inte tävla med;)
 
För att vara med i "Snyggaste outfit" tävlingen gör du ett inlägg i din blogg med den outfiten du tävlar med och länkar inlägget i en kommentar i DETTA inlägget! (för vi har ingen bloggmejl men har du ingen blogg och ändå vill vara med så kommenterar du så skriver jag min mejl till dig!)
 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Hoppas ni vill vara med och tävla :D
Ni får gärna länka era pass också :D
 
KRAM!!! :D
 
///EF 
(det är jag EF som har hand om tävlingarna!)

KOMMENTARER:

  • Matilda säger:
    2013-03-03 | 10:51:33

    Hejj! Jag skulle vilja anmäla mig till drissyren och Terrängen! I terrängen skulle jag vilja rida på min häst lucy och i drissyr Molly! Jag skulle vilja hoppa en LB och i drissyr en LA!

    Svar: Vilken klass i terräng och vilken i dressyr?
    Kul att du vill vara med <3

    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sam säger:
    2013-03-10 | 18:15:37

    Hej.
    Har tävlingarna redan varit?
    Om inte vill jag och mina vänner gärna vara med! :)

    Svar: Nej dom har inte varit! :)
    Vad kul! Jag behövde fler som vill vara med!!! :D Vilka klasser?

    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • D säger:
    2013-04-02 | 10:31:15
    Bloggadress: http://guldhovarna.blogg.se

    Skulle vilja anmäla mig till hoppning LA och terräng LC. I båda skulle jag vilja rida Ullster Duo.

    Svar: Oki det fixar jag direkt <3 :)
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Maria säger:
    2013-04-03 | 13:25:43
    Bloggadress: http://tallenslufthastar.blogg.se

    Vill gärna anmäla mig till hoppningen LD och dressyren LC. I båda klasserna skulle jag vilja rida min häst Prince. jag vill också gärna vara med i ryktartävlingen med min häst barock :)

    Svar: Okej :)///EF
    Stall Skogstjärnan

  • ? säger:
    2013-04-13 | 11:24:35
    Bloggadress: http://stallsunriseavenue.blogg.se

    Kan du anmäla mig på LA dressyr med Pigall och LC hoppning med Matryoshka?

    Svar: Ok :)///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Anja säger:
    2013-05-12 | 08:40:13

    Jag vill anmäla Star till hoppning lätt C och lätt B och Star (igen) till tärreng (hur det nu stavas) lätt C och lätt B. Sen vill jag anmäla Toppie till Dressyr lätt B.

    Svar: Okej :D///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Q säger:
    2013-05-12 | 18:20:36
    Bloggadress: http://stallzorba.blogg.se

    Jag vill anmäla Stella till Hoppning Lc. ^^ Kan jag skicka pass på din mejl? :)

    Svar: Okej [email protected] xD///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Loppan säger:
    2013-05-12 | 19:06:55
    Bloggadress: http://loppanslufthastar.wordpress.com

    Om man får vara med på flera grenar så vill jag gärna vara med på terrängen 40 cm med Star och rykttävlingen med Piretta :)

    Svar: Ja det är okej :D///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Lingon säger:
    2013-06-17 | 22:41:16
    Bloggadress: http://lingonslufthastar.bloggplatsen.se

    Hej! Snälla kolla min hemsida!
    // lingonslufthastar.bloggplatsen.se

    Svar: Superfin blogg :D///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: