Stall skogsstjärnan

-Lufthästar med skogen runt hörnet -

Anmäl er <3

Kategori: TÄVLINGAR!

KOMMENTARER:

  • D säger:
    2013-04-02 | 10:28:58
    Bloggadress: http://guldhovarna.blogg.se

    Kan man anmäla via kommentar? Eller ska man helst göra via mejl,för isf har vi inte er mejladress

    Svar: Via kommentar. Vill inte sprida min mejl som jag gjorde förr...Kram EF
    Stall Skogstjärnan

  • stallpollen säger:
    2013-04-02 | 17:01:08
    Bloggadress: http://stallpollen.bloggplatsen.se

    Hej ''Ef'' har gett dig en present på bloggen,hoppas du gillar den:)

    Svar: Tack så mycket <3 Du får presenter tillbaka kolla bloggen <3///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-10 | 18:56:47

    Kan man fortfarande anmäla sig? I sånafall vill jag gärna vara med på mitt sto Frostangel.

    // Sofia

    Svar: Kan starta en tävling snart igen då kan du vara med om du vill :)//EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-10 | 19:07:56

    Jag vill vara med på Clear round med Frostangel på höjden 30 cm.

    // Sofia

    Svar: Förlåt men tävlingen är avslutad :(///EF
    Stall Skogstjärnan

  • Sofia säger:
    2013-07-30 | 17:24:30

    Kommer det någon fler tävling?

    // Sofia

    Svar: Ja det ska det nog komma :)
    ///EF
    Stall Skogstjärnan

Kommentera inlägget här: